Romantyczny weekend w Wiśle

Zbliżają się Walentynki, więc razem z moją narzeczoną podjęliśmy decyzję, że spędzimy je w jakimś fajnym hotelu w górach. W zeszłym roku ominęły nas wakacje, ponieważ byliśmy na etapie przeprowadzki do wspólnego mieszkania, a wcześniej musieliśmy zająć się jego remontem przez co na wyjazd we dwoje nie starczyło nam czasu, ani pieniędzy. Teraz zamierzamy jednak to nadrobić. Jako kierunek podróży wybraliśmy Wisłę, ponieważ jest tam wiele atrakcji, a poza tym jest to taka spokojna górska miejscowość.

Walentynkowy wypad do znanego hotelu

znane hotele w wiśleJuż podczas robienia wstępnych planów zdecydowaliśmy, że będziemy celować z rezerwacją w znane hotele w Wiśle. Oczywiście nie mam nic do tych mniejszych hoteli, ale jednak chciałbym, żeby ten weekend był idealny, a znane hotele mogą nam zapewnić najwięcej atrakcji. Okazuje się, że jednak znalezienie terminu w takim znanym hotelu jest dość trudne. Mamy pewne wymagania, dlatego nie możemy się zdecydować na pierwszy lepszy hotel. Zależy nam, żeby hotel miał minimum cztery gwiazdki, żeby w cenie były śniadania w formie bufetu. Do tego fajnie by było, gdyby był jakiś basen oraz centrum odnowy biologicznej. W końcu to są Walentynki, więc możemy je spędzić z pompą. Uważam, że należy nam się, tym bardziej, że poprzedni rok nie należał do łatwych. Przejrzeliśmy wszystkie znane hotele w Wiśle i dopiero przy piątym podejściu udało nam się zrobić rezerwację zgodną z naszymi oczekiwaniami. W sumie nie ma co się dziwić, że ciężko było coś znaleźć. Nie ukrywajmy, że trwają ferie, a w górach jest mnóstwo śniegu, więc takie miejscowości wypoczynkowe jak Wisłą przyciągają mnóstwo rodzin z dziećmi oraz pasjonatów narciarstwa. Na szczęście wszystko się udało. Hotel spełnia nasze standardy i ma świetne opinie na portalach internetowych. Zresztą jak pojedziemy to się przekonamy, czy rzeczywiście hotel zasłużył na swoją renomę. Już nie mogę się doczekać tego wyjazdu. Bardzo lubię jeździć na nartach, więc mam nadzieję, że uda mi się połączyć ten romantyczny weekend z aktywności fizyczną związaną ze sportami zimowymi.

Weekend był niesamowity. Hotel rzeczywiście na najwyższym poziomie. Chętnie jeszcze kiedyś tam wrócę z tym, ze tym razem latem, ponieważ hotel ma swój własny park wodny. Zimą niestety jest on zamknięty, ponieważ znajduje się na zewnątrz, ale latem przyciąga wielu turystów. Wisła jest bardzo urokliwym miasteczkiem. Byłem pierwszy raz i powiem szczerze, że jestem zachwycony. Mojej narzeczonej również bardzo się podobało tym bardziej, że podczas kolacji udało nam się również ustalić datę ślubu.